سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
دانشنامه مهدویت
مهدویت امام زمان (عج)
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
  • کل بازدید: 184210
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 8
  • تعداد کل پست ها: 148

کمتر اتفاق افتاده است که آمریکا با آن روحیه جنگ طلبانه خود، به خاطر بروز اتفاقی ناخوشایند، از مردم عذرخواهی کند، اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا آمریکا هم در جریان سوزانده شدن قران در پایگاه نظامی آمریکا از مردم عذرخواهی کرده است و هم بعد از کشته شدن 16 نفر از مردم افغانستان در جریان تیراندازی یک سرباز وحشی آمریکایی.
این وقایع تنها حوادث تلخی نیست که در طی بیش از 10 سال اشغالگری آمریکا در افغانستان رخ داده است، اما چرا اینبار مقامات آمریکایی اینقدر هراسان سعی کردن با یک عذرخواهی و اظهار تاسف، آتش خشم مردم افغانستان را خاموش کنند؟

جنایت سرباز آمریکایی در کشتن 16 غیرنظامی افغان






ضرب المثل مشهوری می گوید کسی را که خواب است می توان از خواب بیدار کرد اما اگر کسی خود را به خواب زده باشد، نمی توان او را بیدار کرد.
این ضرب المثل مصداق واقعی جلبک های سبز است. درحالی که همه رسانه های غربی بعد از ماهها تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم، بالاخره مجبور به اعتراف شدند، اما دوستان سبز هنوز هم برطبل توخالی خود می کوبند و از مردم به خاطر حضور نیافتن در انتخابات تقدیر و تشکر می کنند!!!
"شورای هماهنگی راه سبز امید
از همه شهروندان مسئول و فعالان جنبش سبز که با عدم شرکت در انتخابات نمایشی که مغایر با استنانداردهای اولیه یک انتخابات آزاد است، اعتراض خود را به وضعیت اسفبار کشور اعلام کردند تشکر می کند
."
گفتنی است خاتمی در حالی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرد که نظام به هیچ یک از شروطی که وی برای حضور در انتخابات تعیین کرده بود، وقعی ننهاد. دلیل خاتمی برای شرکت در انتخابات را از اینجا بخوانید.






همانطور که انتظار می رفت یک بار دیگر مردم در صحنه حضور یافتند تا به دشمنان اسلام و ایران نشان دهند که این ملت هیچ ترسی از تحریم ها و تهدیدهای دشمنان به خود راه نمی داد، این ملت خدایی دارد که حافظ اوست، همانطور که امام خامنه ای نیز در دیدار با مردم آذربایجان فرمودند: خدا با شماست.
حضوری که باعث تحقیر همه تحریمهای دشمنان شد و نشان داد که دشمنان این ملت هنوز این مردم را نشناخته اند و همانطور که امام صادق فرمودند باید خدا را شکر کرد که دشمنان اسلام را از احمق ها آفرید. هرچند هنوز شمارش ارا به طور کامل به پایان نرسیده است اما آمار به دست آمده نشان دهنده مشارکت تقریبا 65 درصدی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است. حضوری که برای دوستداران مایه امیدواری و برای دشمنان موجب ناامیدی است.  
اکنون نوبت نمایندگان راه یافته به مجلس است تا پاسخ این حضور پرشور مردم را بدهند؛ امیدوارم نمایندگان راه یافته به مجلس نیز در مجلس حضوری فعال داشته باشند و دیگر شاهد التماس و درخواست رئیس مجلس برای رای دادن نمایندگان به مصوبات و لوایح در صحن علنی مجلس نباشیم. باید منتظر ماند و دید که نمایندگان چگونه این حضور حماسی را تقدیرخواهند.
بخش هایی از سخنان امام خامنه ای در تبیین یک مجلس خوب و اسلامی :
امام خامنه ای





صفحات :   
|1  2  3  >  |