دموکراسی چیست؟

این سوالی است که این روزها همه از خود می پرسند. مطمئنا دموکراسی در دنیای امروز و در بین جوامع مختلف معانی متفاوتی دارد. دموکراسی که مردم ایران و انسانهای آزاده جهان خواستار آن هستند، با آنچه دول استعمارگر دنیا در پی آن هستند زمین تا آسمان فرق می کند. از نظر کشورهای غربی به وی‍ژه آمریکا و اسرائیل دموکراسی یعنی زور، نیرنگ و فریب ملتها برای رسیدن به اهداف خود  .
یعنی دقیقا همان چیزی که در یکی از بندهای پروتکل یهود نیز به آن اشاره شده است: " آزادى سیاسى تنها یک نظریه است نه یک واقعیت. لذا آدمى باید بداند که چگونه از واژه آزادى سیاسى براى فریب توده ‏ها استفاده کند و سپس آن را براى درهم شکستن قدرت حزب حاکم بکارگیرد. البته اگر حزب حاکم قبلا" خود از چنین شیوه‏اى براى دستیابى به قدرت استفاده کرده باشد، بهتر مى‏توان همین شیوه را در مورد او بکار برد. به کمک واژه به اصطلاح آزادى مى‏توان همین شیوه را در مورد او بکار برد. به کمک واژه به اصطلاح آزادى مى‏توان پایه ‏هاى حزب حاکم را سست و لرزان ساخت و بى‏اعتباریش را به توده مردم نشان داد. از آنجا که توده ناآگاه نمى‏تواند حتى یک روز هم بدون راهنما و رهبر هدفهایش را خود راهبرى نماید، لذا به آسانى رهبرى حزب جدید را مى‏پذیرد و بدین‏سان رژیم قدیم جاى خود را به رژیم جدید مى‏دهد."

با خواند پروتکل یهود و آشنایی با مبانی فکری صهیونیسم می توان فهمید چرا پیروزی حماس در یک انتخابات قانونی را بر نمی تابند. می توان دلیل فتنه سال 88 را که با دروغ بزرگ تقلب به پا شد، فهمید. می توان دلیل دست و پا زدن و هراسشان را برای حفظ ر‍ژیم دیکتاتوری مبارک در مصر درک کرد. رفتارهای ضد و نقیض سران رژیم صهیونیستی و آمریکا در اتفاقات مصر را تنها می توان به دلیل ترس از برپایی یک ر‍ژیم اسلامی برخواسته از رای مردم دانست و ضدیت این مسئله با آموزه های یهود منجر به مخالفت های جدی و سنگ اندازی های فراوانی از سوی آنها می گردد.
گفته نتانیاهو پس از اوج گیری اعتراضات در مصر نیز دلیل این ادعاست."گروهای اسلامی با ابزار دموکراتیک در ایران، لبنان و غزه به قدرت رسیدند."این حرف در واقع مشخص کننده خط فتنه جدیدی پیش روی کشورهای خواهان دموکراسی در جهان است. از این به بعد باید منتظر بروز فتنهایی سخت تر و سنگین تر از آنچه در انتخابات سال 88 اتفاق افتاد، باشیم. چرا که آنها از همین آزادی و استقلال می ترسند؛ بنابراین تمام تلاش خود را برای مصادره انقلاب ها و به گمراهی کشاندن مردم خواهند کرد.