سعی کنید رضای خداوند را به دست آورید، رضای خدا در پیروی از ولی فقیه، پشتیبانی از انقلاب و جمهوری اسلامی است در راهپیمایی ها، نماز جمعه ، انتخابات و دیگر مراسم سیاسی مذهبی شرکت کنید. رضای خدا در این است که شکر نعمتهای بیکران او کنید و ای کسانی که به لقا او امیدوارید با عمل به این آیه فمن کان برجوالقاء ربه فلیعمل عملا صالحا و لا یشرک بعبادة ربه احدا (هر کس به لقا او امیدوار است باید نیکوکار شود و هرگز در پرستش خدا احدی را شریک او نگرداند)؛ البته این را هم بدانید که شرک به خدا فقط در بت پرستی و چند خدایی نیست، شرک به خدا در حب دنیا و حب نفس هم هست که باید خود را از این آلودگی ها پاک کرد، انشاالله.

این بخشی از وصیت نامه شهید حسین گلی است؛ نکته جالب اینکه در وصیت نامه همه شهدا دفاع از انقلاب و حمایت از ولی فقیه وجود دارد. زندگی خودشان نیز نمونه بارز نداشتن حب دنیا و حب نفس است. چیزی که امروزه تحت لوای تنوع و مد و ... رنگ باخته است و کمتر می توان از آن نشانی در زندگی یافت.
مادر این شهید عزیز می گفت: تازه خونه مستقل خریده بودیم؛ کف اتاق ها موکت پهن بود بعد از مدتی یک فرش خریدیم و بدون جمع کردن موکت ها، فرش را روی موکت پهن کردیم. وقتی حسین اومد خونه با دیدن فرش گفت: موکت را چیکار کردید؟ ما هم گفتیم موکت زیر فرش است و آن را جمع نکرده ایم. مادر این شهید می گفت: حسین در حالی که ناراحت شده بود، گفت در حالی که بعضی همین موکت را هم ندارند اونوقت شما فرشها را روی هم پهن کرده اید؟!
حال اگر نگاهی به زندگی خودمان بیندازیم چقدر می توان نشانی از این سادگی در آن یافت؟ چقدر وسایل و لوازمی در پیرامون ما وجود دارد که استفاده ای از آن نمی کنیم؟ چقدر از خریدهای روزانه، ماهانه و سالانه ما واقعا ضروری است؟ ادامه دادن راه شهدا به حرف نیست، به عمل است. اجتناب از انجام کارهایی که برایمان عادت شده و به یکی از اصول اصلی زندگیمان تبدیل شده و دست کشیدن و پرهیز کردن از آن را عملی محال و غیرممکن می دانیم.