سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
دانشنامه مهدویت
مهدویت امام زمان (عج)
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
  • کل بازدید: 184420
  • بازدید امروز: 8
  • بازدید دیروز: 52
  • تعداد کل پست ها: 148

افزایش تعداد مسلمانان در سطح جهان بر اساس آماراز سال 1989 تا کنون اسلام در آمریکای شمالی، 25 درصد، آفریقا 2.15 درصد، آسیا 12.57 درصد، اروپا 142.35 درصد، استرالیا و اقیانوسیه 257.01 درصد رشد کرده است. این درحالی است که میزان رشد گرایش به اسلام در آمریکای لاتین 4.37 درصد کاهش داشته است.
پرطرفدارترین مذاهب نیز به ترتیب زیر است:






حضرت علی می فرماید:
در خدمت رسول خدا (ص) نشسته بودیم. آن حضرت فرمود: بهترین چیز برای زنان چیست؟ هیچ کس نتوانست پاسخ درستی ارائه دهد. من به سوی فاطمه آمدم، موضوع را با او در میان گذاشتم. فاطمه زهرا (س) فرمود: بهترین چیز برای زن این است که بیگانگان او را نبینند و او نیز آنان را نبیند.
به نزد پیامبر برگشتم و جواب راگفتم. پیامبر فرمود: چه کسی جواب را به تو یاد داد.
عرض کردم: جواب از فاطمه است. رسول خدا فرمودند : فاطمه پاره تن من است.

پوستر حجاب                      






دوستی می گفت: چله تابستان بود و مجبور بودم برای انجام کاری برم بیرون از خانه. هوا خیلی گرم بود؛ اینقدر گرم که دلم یهو هوس یک هوای بهاری کرد با خودم گفتم چی میشد که هوا همیشه مثل بهار بود؟ این طوری آدم نه احساس سرما می کرد و نه گرما. همین طور که داشتم با خودم این آرزو را تکرار می کردم، ناگهان به یاد آیه 13 سوره انسان افتادم که خداوند می فرماید: «متکین فیها على الأرائک لا یرون فیها شمسا و لا زمهریرا»؛ در آنجا بر تخت ها تکیه مى زنند، در حالى که آفتابى [که از گرمایش ناراحت شوند] و سرمایى [که از سختى اش به زحمت افتند] نمى بینند.
با خودم گفتم حال من برای رسیدن به این آرزو چقدر نفس خود را از گناه محفوظ می دارم، البته این تنها گوشه ای از نعمتهای بهشتی وعده داده شده خداوند به مومنین و پرهیزکاران است.
تو دوران کودکی هر وقت با بچه ها دور هم جمع می شدیم، از آرزوهای دست نیافتنی و شاید محال خود صحبت می کردیم و شاید ساعتها در این خیالات غرق بودیم. یک روز مامانم که این آرزوها را می شنید، گفت: اگر آدم های خوبی باشیم و با همدیگه دوست باشیم، دروغ نگیم و مامان، بابا هامون را اذیت نکنیم، خدا خودش تو بهشت، همه خواسته های ما را برآورده می کنه. 





صفحات :   
|<  1  2  3  4  5  >>  >  |